Як фіскали виявляють фіктивні поставки
Фахівці Офісу великих платників під час виїзної перевірки підприємства-постачальника спортивного одягу відомого бренду встановили у ланцюзі постачання факт придбання неіснуючого товару підприємством-покупцем.
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Суть справи така: підприємство-покупець, «придбав» одяг у відомого магазину спортивного бренду на 2 млн грн, при цьому ні місць для зберігання, ні продавців для його реалізації не мав. Та й вантажівка з брендовим товаром, як з’ясувалося, до нього так і не дісталася.
Так, під час перевірки підприємства, для з’ясування всіх обставин справи, фахівці Офісу надіслали запити до Державного реєстру нерухомого майна, для підтвердження можливості підприємством-покупцем зберігати таку кількість товару на складах. Відповідь отримали про відсутність як офісного, так і складського приміщень у цього підприємства.
Управління патрульної поліції однієї з областей України повідомило, що транспортний засіб підприємства-постачальника, з номерним знаком вказаним у товарно-транспортній накладній, до місця поставки товару у зазначений період також не приїжджав.
А під час дослідження наданих підприємством документів з’ясувалося, що товар у різних містах України відпускала одна і та ж людина, що фізично здійснити неможливо.
Так, за проведеним аналізом, фахівцями Офісу великих платників встановлено відсутність виробничо-складських приміщень у підприємця-покупця, матеріально-технічної бази, відсутність трудових ресурсів, основних фондів та іншого майна, необхідного для здійснення господарської операції у обсягах, зазначених у документах, наданих до перевірки.
З огляду на це, за наявних документів підтвердити відвантаження підприємством-постачальником спортивного одягу на суму понад 2 млн грн на підприємство-замовника неможливо. Тобто, товари від підприємства-постачальника не могли бути отримані.
За результатами проведених фахівцями Офісу контрольно-перевірочних заходів, магазину донараховано понад півмільйона гривень податків.
Array
Cхожі статті
Зміна адреси ФОП: куди звітувати та сплачувати єдиний податок
27.05.2019
Виконання нормативів робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю
28.05.2019
З 1 грудня змінюється розмір прожиткового мінімуму
30.11.2017