Новини. СБГ № 17
Щодо повідомлення ДФС про відкриття банківського рахунка
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
ГУ ДФС у Харківській області нагадує про норми Закону України «Про внесення змін до статті 69 Податкового кодексу України щодо спрощення умов ведення бізнесу» від 21.04.2015 р. № 344-VIII.
Згідно із законом, спрощується порядок узяття рахунків платників податків на облік контролюючими органами, у зв’язку з уведенням принципу мовчазної згоди у сфері оподаткування.
Таким чином, якщо контролюючий орган наступного робочого дня з дня отримання повідомлення від фінансової установи про відкриття рахунка не направив повідомлення про відмову в узятті рахунка на облік, такий рахунок вважається взятим на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою. У цьому випадку рахунок платника податку вважається прийнятим на облік у час і дату отримання фінансовою установою повідомлення (квитанції) контролюючого органу про підтвердження факту прийняття повідомлення до оброблення згідно з порядком подання повідомлень, установленим відповідно до п. 69.5 ПКУ.
Крім того, відповідно до внесених змін, датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків у банках й інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючому органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою.
Строк повідомлення ДФС про зміну видів діяльності не встановлено
Згідно з пп. 1 п. 3 ст. 298 ПКУ, платники єдиного податку в разі зміни відомостей, унесених до реєстру платників єдиного податку, повинні подати заяву, до якої, зокрема, включаються відомості про зміну видів господарської діяльності.
Своєю чергою, рішення щодо строків подання зазначеної заяви приймається юридичною особою — платником єдиного податку самостійно.
Тобто нормами ПКУ не визначено конкретного строку подання заяви про внесення змін щодо видів господарської діяльності юридичною особою — платником єдиного податку.
Водночас у разі провадження видів діяльності, не зазначених у реєстрі платників єдиного податку, платники єдиного податку зобов’язані перейти на сплату інших податків і зборів, визначених ПКУ, із першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) періодом, у якому провадилися такі види діяльності.
Що повинні містити правила внутрішнього розпорядку
Управління Держпраці в Івано-Франківській області нагадує: роботодавець розроблює Правила внутрішнього трудового розпорядку, яким регламентує організацію праці та за допомогою якого підприємство забезпечує дотримання трудової дисципліни й нормативну поведінку працівників.
У Правилах внутрішнього трудового розпорядку мають бути детально висвітлені всі аспекти організації праці на підприємстві:
- порядок прийняття і звільнення працівників;
- основні обов’язки працівників і роботодавця;
- час початку й закінчення роботи, а також час закінчення роботи в передвихідні та передсвяткові дні;
- час, наданий для відпочинку й харчування;
- час і місце отримання заробітної плати;
- порядок видання розпоряджень щодо роботи;
- порядок ознайомлення із загальними інструкціями з охорони праці та пожежної безпеки;
- види заохочень за успіхи в роботі й стягнень за порушення трудової дисципліни.
Нагадуємо: працівник зобов’язується виконувати роботу, визначену трудовим договором, із підляганням внутрішньому трудовому розпорядку.
Правила внутрішнього трудового розпорядку необхідно скласти в письмовій формі через те, що вони вважаються документом з організації процесів управління.
Право на податковий кредит без податкової накладної
Головне управління ДФС у Миколаївській області в листі від 25.08.2016 р. № 2503/10/14-29-12-01-10 щодо віднесення до податкового кредиту сум ПДВ без отримання податкової накладної повідомляє таке.
Згідно з п. 11 ст. 201 ПКУ, визначено, що підставою для нарахування сум податку, котрі відносяться до податкового кредиту без отримання податкової накладної, є, зокрема:
а) транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв’язку, інші послуги, вартість котрих визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких установлена міжнародними стандартами;
б) касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (із визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника). При цьому з метою такого нарахування загальна сума отриманих товарів/послуг не може перевищувати 200 грн за день (без урахування податку).
Водночас нормами Кодексу не передбачено віднесення до складу податкового кредиту без отримання податкової накладної суми податку на додану вартість, що містяться у виставлених рахунках у розмірі суми передплати.
Array
Cхожі статті
Щодо первинних документів для фізичних осіб підприємців — платників єдиного податку
28.02.2017
З 1 березня 2017 року всі податкові накладні слід реєструвати за новою формою (оновлено)
03.03.2017
Трудову книжку втрачено: як відновити?
19.04.2019