Нема коду «2» у другій частині порядкового номеру ПН: чи привід для занепокоєння?
Чи є помилкою відсутність коду «2» у другій частині порядкового номеру податкових накладних, складених в березні 2017 року платниками ПДВ, що подали заяву про включення до реєстру отримувачів бюджетної дотації у березні, та набули з 01.02.2017 статус отримувача бюджетної дотації?
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Згідно з п. 6 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом Мінфіна від 31.12.2015 р. № 1307 (далі — Порядок № 1307), порядковий номер податкової накладної містить лише цифрові значення та складається з двох частин:
- у першій частині (до знака дробу) проставляється порядковий номер;
- у другій частині (після знака дробу), зокрема проставляється код, що передбачає здійснення операцій за видами діяльності, визначеними в п. 16¹.3 Закону України від 24.06.2004 р. № 1877-IV «Про державну підтримку сільського господарства України» (далі – Закон № 1877).
Платники ПДВ, включені до реєстру отримувачів бюджетної дотації (далі – Реєстр), у разі здійснення операцій з постачання власновироблених товарів, отриманих за результатами видів діяльності, визначених п. 16¹.3 Закону № 1877, складають окремі податкові накладні та зазначають у другій частині порядкового номера такої податкової накладної код «2».
Відповідно до п. 13 постанови Кабміну від 21.02.2017 р. № 179 «Про затвердження Порядку ведення та форми Реєстру отримувачів бюджетної дотації, а також порядку надання відповідної інформації Державною фіскальною службою та Державною казначейською службою» датою включення до Реєстру є дата внесення контролюючим органом до Реєстру запису про включення.
Заяви про включення до Реєстру у березні 2017 року (за результатами лютого) приймалися органами ДФС до 1 квітня 2017 року, а платники, що надали заяви, з набули статус отримувачів бюджетної дотації з лютого 2017 року.
При цьому, для таких платників, не є помилкою відсутність коду «2» у другій частині порядкового номеру податкових накладних.
Array
Cхожі статті
Термін дії сертифікатів електронних ключів – два роки
16.12.2016
Чи можуть неприбуткові організації вести підприємницьку діяльність?
13.02.2019
Чи можна включити до податкового кредиту суму ПДВ, зазначену в податковій накладній із неправильною датою складання
07.10.2016