Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо. Кадрова служба повинна створити ефективну модель як на технічному, так і на інформаційному рівні по збору даних про найманих працівників з дотриманням чинних трудових норм та положень.
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Кожний бізнес спрямований на прибуток, а ми – на вчасну допомогу клієнтам!
Наша команда відповідальних фахівців на умовах повної конфіденційності візьме під чіткий контроль вирішення питань щодо:
- Прийняття, переведення чи звільнення з роботи згідно наказів;
- Надання основних та додаткових відпусток;
- Щомісячний поіменний облік робочого часу основного штату та за сумісництвом;
- Складання режиму роботи та графіку змінності;
- Оформлення особистих карток зі збором біографічних даних за ф. П-2;
- Ведення журналів обліку наказів;
- Внесення записів до трудових книжок згідно державного положення;
- Розробка графіку щорічних відпусток;
- Регулювання питань стосовно часу на обід та перерви;
- Опрацювання внутрішнього трудового розпорядку та посадових інструкцій;
- Документальне направлення у відрядження в рамках робочих поїздок.
Наведений перелік не є вичерпним, а в більшій мірі включає найпоширеніші послуги з ведення кадрового обліку в Україні. Адже, наші замовники можуть потребувати часткової допомоги в випадку тимчасової відсутності інспектора з кадрів. Інколи підприємства стикаються з необхідністю максимально оптимізувати / налагодити роботу кадрового сектору. Ми швидко зорієнтуємо роботодавця, як правильно укладати трудові договори, вести кадрову документацію та прописувати штатні розклади.
Кадрове діловодство від *(назва)* в цілях і завданнях від замовника
Нам не потрібно створювати робоче місце в окремому приміщенні та надавати в користування оргтехніку. Разом з тим, клієнт може зекономити час на пошуки профільного спеціаліста. Наші аутсорсингові послуги з ведення кадрового обліку організовані таким чином, що фахівці займаються складанням документів дистанційно, приймаючи первинну інформацію через електронні носії. Координування нагальних кадрових потреб роботодавця по відношенню до штатних працівників проходить здебільш в телефонному режимі.
Ми заощадимо Ваші грошові кошти на оплату праці власного відділу кадрів та проведемо покроковий кадровий облік з нуля. Також за необхідності подачі існуючих типів звітності наш спеціаліст підготує підсумкові дані. В межах повноважень кадровика знаходиться ще й ведення архіву, що також входить до послуги в ведення кадрового обліку нашої компанії. В теперішній час великий об’єм інформації зберігається на електронних носіях. Ми гарантуємо захищеність файлів з кадрового обліку надійними паролями та за необхідності швидким доступом до даних керівництво підприємства.
Наші правильні кадри вирішують все оперативно та результативно
Маючи співробітництво з нашою командою, кожний клієнт може не перейматися на випадок приходу контролюючих органів з перевіркою чи ситуації з трудовим спором. Ми діємо в визначених законодавством рамках, що виключає допущення помилок з приводу ведення кадрового обліку на підприємстві. Відповідальнісь з нашого боку як виконавців замовленої послуги з оформлення наказів, заповнення трудових книжок чи укладання договорів є непохитною. Виявлені недоліки, які були допущені раніше, нами усуваються з відома керівництва або юриста установи.
Партнерські відносини з нами – це впевненість в завтрашньому дні, що визначається широкою базою практичних знань в межах Трудового Кодексу України. Наш виїзний інспектор з кадрів встановлює свою роботу за злагодженим з клієнтом графіком, щоб завжди бути на зв’язку і швидко обробляти прийняті рішення в документообороті. Замовити кадровий супровід можливо разово або взагалі спростити задачу по утриманню штатного кадрового персоналу та мати професійну підтримку на тривалий час. Будь-які штрафи за несвоєчасність подання звітностей чи порушення нормативних актів виключаються.
Колективний розум завжди краще, ніж поодиноке бачення ситуації
Ринок праці неможливий без ведення кадрового обліку і таким чином ведення кадрового обліку є обов’язковим складовим трудового процесу незалежно від організаційно-правової форми. Популярність ведення кадрового обліку є беззаперечною, оскільки напрямок діловодства має постійний характер необхідності від прийняття працівника на роботу до його дня звільнення. Професійний сервіс «під ключ», котрий ми пропонуємо, надає нашим клієнтам можливість:
- Звести ризики до мінімуму з приводу створення та обробітку кадрових документів;
- Дотримуватись визначених стандартів та мати непохитну репутацію в сегменті;
- Скоротити витрати на оплату праці приблизно в три рази, порівнюючи з ціною на послуги з ведення кадрового обліку;
- Мати знаного фахівця на випадок отримання якісної консультації з питань трудового законодавства.
Досвід нашої компанії з надання комплексних аутсорсингових послуг надає велику перевагу тим підприємствам, де потрібно утримувати широкий штат працівників і робота завжди «кипить». Накопичений нами професіоналізм помножений на беззаперечну відповідальність обійдеться замовнику по ціні на порядок нижче, ніж якби це було декілька штатних інспекторів з ведення кадрового обліку. Бо відмінність звісно яка – ми працюємо на визначений власником фірми результат, а співробітники за договором у більшості випадків «відсижують» години на відпрацювання заробітної плати.
Кадровий аутсорсинг як для малого бізнесу, так і для великих компаній
Організовуючи ФОП чи маючи набагато ширший виробничий потенціал, роботодавець повинен вести кадровий облік в обох випадках. Між тим, існує безліч визначених трудових аспектів, які треба не тільки знати з базових норм і положень, але й вміти їх застосувати на практиці. Ми допоможемо розібратися за усіма напрямками ведення кадрового обліку, а також замінити недорого штатного інспектора з кадрів на будь-який час. Наші клієнти можуть спокійно вести бізнес та бути впевненими у тому, що в кадровому обліку все гаразд.
Основні причини, з яких зрозуміла необхідність замовити наші послуги:
- Штат основних працівників постійно розширюється або існує висока плинність персоналу.
- Постало питання обмеженої кваліфікованості існуючого кадрового персоналу.
- Виникла потреба підготуватись до запланованої перевірки з боку контролюючих органів.
- Була переглянута витрата коштів на оплату праці кадровиків та керівництво дійшло висновку про економніший варіант ведення документообігу на підприємстві.
- Якісний супровід при укладанні трудових договорів, щоб уникнути помилок.
- Збір та узагальнення даних для наступної подачі періодичних звітностей.
- Типове заповнення книг реєстрації, журналів ведення наказів тощо.
В чому наші переваги перед аналогічними конкуруючими фірмами по регіону:
- Ми маємо багаторічний досвід співпраці з багатьма компаніями, на підтвердження чого існує безліч позитивних відгуків від задоволених співпрацею попередників;
- Наша команда виїзних кадровиків завжди приймає оптимальні рішення та ніколи не забуває про дотримання корпоративної таємниці;
- Ми постійно слідкуємо за змінами у сфері трудового законодавства та вивчаємо судову практику різноманітних трудових спорів;
- У нас є «нюх» на виявлення раніше допущених кадровими інспекторами помилок;
- Ми завжди знаходимось на прямому контакті, виключаючи хвороби та особисті проблеми;
- З нашою професійною допомогою Ви впевнено досягнете процвітання бізнесу.
Кожен підприємець повинен розуміти, що замовити послуги кадрового аутсорсингу, це не є проблема. Інша річ, коли юридичне лице може впевнено розраховувати на професійну підтримку та не хвилюватись за долю особистої справи.
Ми вміємо не тільки «перебирати папірці»!
Ведення кадрового обліку на замовлення для нас – це насамперед ознайомлення з первинною базою діловодства та супутніми матеріалами. Далі ми вже бачимо більш ясну картину і починаємо продовжувати або формувати кадровий облік належним чином. Ми розуміємо ту міру відповідальності, яку беремо на себе перед клієнтами, і тому ведемо кадрові справи, щоб потім роботодавцю під час перевірки не попасти під штрафні санкції. Також ми не допускаємо у своїй роботі ніяких конфліктів з існуючим кадровим персоналом, враховуючи всі етичні правила поведінки без формалізму і неналежної поведінки.
Трудовий Кодекс України набуває безліч змін та доповнень, і щоб прослідкувати за всім необхідно читати новини у сфері трудового законодавства. Для цього кадровик потребує часу, який в нього обмежений робочим графіком. Ми не витрачаємо оплачений клієнтом час на вивчення та перегляд діючої нормативної бази, а вже готові працювати у зазначеному напрямку та володіючи правовими змінами в повному обсязі. Такі моменти дуже важливі, коли виникає спірна ситуація з працівником з приводу звільнення чи надання відпустки. На теперішній час судові витрати складають величезні суми, а це в першу чергу допущені «промахи» кадровика, яких краще уникнути початково.
Відновлення документації по веденню кадрового обліку з нами можливе!
Трапляються різні випадки, коли на підприємстві з різних підстав кадрові документи зникають, згорають або стають відсутніми за якихось інших причин. Та це не надає роботодавцю права пустити все на самохід та не відновлювати втрачені документи. Ми пропонуємо в цьому складному випадку свою допомогу по відтворенню документів з діловодства в найкоротший термін. Крім того, складаючи повторно документацію по утриманню кадрового штату, замовник уникне можливих раніше допущених критичних помилок стосовно ведення кадрового обліку.
Письмова звітність перед клієнтом на підтвердження виконання замовлення
Зазвичай і біль ніж за правило, ми оформлюємо проведену нами роботу у формі визначеної звітності. Крім виконаних дій ми зазначаємо спрямовані в діях рекомендації щодо ведення кадрового обліку стосовно виявлених недоліків в межах чинного законодавства або на що треба звернути уваги штатному інспектору з кадрів. Ціна наших послуг насамперед виходить з об’єму роботи та визначається індивідуально в залежності від витраченого часу, числа співробітників і особистих інтересів замовника. Договір на послуги з ведення кадрового обліку укладається офіційно. Система оплати є гнучкою та обговорюється на вигідних для обох сторін партнерських умовах.
Array
Cхожі статті
Бухгалтерія для ФОП
25.03.2020
Ведення бухгалтерського обліку для юридичних осіб
25.03.2020