Бухгалтерія для ФОП
Малий бізнес в Україні більшою частиною представлений підприємцями, котрі перебувають на спрощеній системі оподаткування, тобто сплачують єдиний податок. Кожна фізична особа-підприємець (ФОП) для відображення діяльності має необхідність організувати ведення бухгалтерського обліку. Послуги профільних фахівців дають змогу уникнути турбот з пошуку та укомплектування кадрового штату. Найняти досвідченого бухгалтера на період відсутності існуючого – це гарантовано отримати якісні послуги з ведення бухгалтерського обліку для ФОП.
Кадровий аутсорсинг
На будь-якому підприємстві незалежно від напрямку діяльності ведення кадрового обліку є трудомістким процесом. Необхідно постійно відслідковувати зміни в трудовому законодавстві та враховувати нововведення при веденні діловодства в частині особистих справ штатного персоналу установи, фірми, організації, компанії тощо
Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3
Акт виконаних робіт - це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником.
Підготовка кошторисної документації для участі в тендері
Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів.
Специфіка роботи малих підприємств не складає проблеми для знаючого свою справу експерта зі стажем. Бухгалтерський аутсорсинг є провідним на сучасному ринку профільних послуг з ведення документообороту. Деякі клієнти таких фірм користуються тимчасовим спеціалістом із-за власної стратегії, розраховуючи не тільки на надійного і сертифікованого співробітника, але й на зменшення затрат в зв’язку з утриманням постійного кадрового штату.
З чого складається бухгалтерія для ФОП
Незалежно від напрямку виробничого проекту кваліфіковані бухгалтера врахують особливості ведення бізнесу замовника та ефективно спланують постановку чи відтворення бухгалтерського і кадрового обліку для ФОП. Клієнт отримає єдине правильне вирішення поставлених завдання навіть у нестандартних ситуаціях. Первинні документи, податкові декларації, ведення касової дисципліни – ось на що націлені власники ФОП і в чому потребують якісного супроводу представника зі штату професіоналів.
Першочергово бухгалтерський аутсорсинг передбачає заповнення та обробку первинних документів клієнта з послідуючим їх відображенням в книзі доходів та витрат. Крім того, ведення бухгалтерського обліку для ФОП традиційно включає наступні послуги за напрямками:
- Розрахунки з дебіторами і кредиторами;
- Проведення операцій по банківських рахунках в системі онлайн-банкінг;
- Оформлення рахунків-фактур, договорів та актів виконаних робіт;
- Нарахування заробітної плати найманим працівникам та перерахування відповідних податків до державних фондів;
- Своєчасне складання податкової звітності та передача даних у електронному та паперовому вигляді;
- Економічний аналіз прибутковості виробничого процесу;
- Перевірка доцільності здійснених витрат (фінансовий аудит) та консультативні поради в плані їх оптимізації;
- Виправлення (коригування) виявлених помилок з урахуванням специфіки бізнесу;
- Відновлення бухгалтерського обліку ФОП (у випадку втрати документів чи комп’ютерної бази даних);
- Оцінка готовності до зовнішнього позапланового аудиту;
- Встановлення відповідності розрахункових операцій до записів в книзі обліку доходів та витрат.
Бухгалтерський супровід для ФОП можна замовити як разовий, періодичний та постійний за характером надання послуги. Та в любому випадку не треба доручати власну справу випадковим людям без належних на те рекомендацій.
Налаштування оптимальної схеми роботи для ФОП через бухгалтерський супровід
До ведення бухгалтерії для ФОП входить не тільки своєчасна подача звітності в рамках законодавчих норм. Аутсорсингові послуги надаються перш за все з дотриманням інтересів бізнесу клієнта, тобто таким чином, щоб замовник отримав ефективну систему взаємовідносин між членами команди всередині ФОП. Адже, якісне ведення бухгалтерії для ФОП – це складова успішного та стабільного мікро бізнесу. Коли замовник знаходиться на початковому етапі організації власної справи, бухгалтерські послуги на замовлення мають особливе значення.
Штатний фахівець не дає гарантії, що бухгалтерська документація оформлюється належним чином та чергова перевірка контролюючого органу не виявить допущених недоліків. У випадку ведення бухгалтерського обліку для ФОП на замовлення клієнт може розраховувати на:
- Точність в підрахунках;
- Оперативність виконання поставленого завдання;
- Професіоналізм в складанні та здачі податкової звітності;
- Надійність в частині нерозголошення отриманої корпоративної інформації;
- Автоматизацію і оптимізацію ведення бухгалтерського обліку для ФОП;
- Віддалене обслуговування без необхідності створення робочого місця та залучення оргтехніки.
Крім того, щоб знайти кваліфікованого спеціаліста, потрібно затратити забагато часу, а досвідчений бухгалтер на замовлення в зоні досяжності навіть у вихідні та після 18 години. Бо перш за все на меті інтереси клієнта, у котрого виникла нагальна необхідність в професійній бухгалтерській підтримці. Послуги бухгалтера через аутсорсинг передбачають доступність задля термінової допомоги власнику ФОП.
Позитивні моменти для невеликих фірм
Фізична особа-підприємець далеко не завжди може вести самотужки бухгалтерію свого дітища. Це не тільки варто мати чітке розуміння про бухгалтерський та кадровий облік, а ще й мати достатньо часу для документального ведення ФОП. Все рівно не обійдеться без консультації профільного спеціаліста, які звісно не є безкоштовні. Тому краще націлено займатись збільшенням прибутку, а ведення бухгалтерського обліку ФОП передати в надійні руки представника зовнішньої компанії.
Довіряючи нам ведення бухгалтерії ФОП, замовник отримає виключний перелік послуги з обслуговування представників малого бізнесу. Ми відновимо, виправимо, налагодимо та проконтролюємо бухгалтерську документацію, а також візьмемо під нагляд правильність оформлення угод з постачальниками товарів / послуг чи їх підрядчиками. Ціна на послуги з ведення бухгалтерського обліку для ФОП розглядається індивідуально в залежності від об’єму робіт, поставлених цілей та охваченого періоду.
Пакетні пропозиції з бухгалтерського обліку ФОП можна замовити як «під ключ», тобто від реєстрації юридичної особи, так і під конкретну фінансову операцію або напрямок роботи. Наприклад, це може бути:
- Розрахунок заробітної плати з проведенням утримань ЄСВ та прибуткового податку;
- Підготовка кадрової документації (накази по особовому складу, журнали вхідної / вихідної кореспонденції, здійснення записів до трудових книжок);
- Подання поточної звітності за встановленою формою та в електронному форматі;
- Вирішення банківських питань з відкриття основного чи додаткового кредитного рахунку;
- Розв’язання поточних проблем з податковою інспекцією в плані підготовки відповідей на офіційні запити;
- Формування електронного документообороту згідно сучасних діючих норм та стандартів;
- Налагодження партнерських відносин в частині проведення взаємних розрахунків через формування рахунків, накладних, договорів;
- Консультування з приводу фінансової оцінки стану підприємницької діяльності тощо.
Тому, не маючи місткого штату спеціалістів, а тільки одного професійного бухгалтера на віддаленому обслуговуванні, власник ФОП може зекономити значну суму грошових коштів, які спрямує на ефективний розвиток бізнесу.
Залучені фахівці нашої команди на всі 100% є надійними в плані гарантій по відсутності штрафів при майбутній податковій перевірці. Ми з легкістю йдемо на співпрацю та входимо в іноді доволі складне становище керівника ФОП, коли звітність ось-ось виходить по строкам, а ведучий бухгалтер захворів чи звільнився одним днем. Та ще може скластися така ситуація, коли паперові справи зовсім не зводяться в гармонійний баланс самостійно. Якраз до нагоди стане ведення бухгалтерського обліку під замовлення.
Заключна звітність як підтвердження добросовісно виконаної роботи
Перед кожним клієнтом ми зобов’язуємось відзвітуватись по закінченню проведеної роботи. Це своєрідна кошторисна система, але з кінцевим відображенням проведених дій. А насамперед між двома сторонами вкладається договір надання бухгалтерських послуг для ФОП, де по окремим пунктам визначаються права і обов’язки між замовником та виконавцем. Проте ми завжди перебуваємо на зв’язку у будь-який зручний спосіб спілкування, тому проблем з обговоренням нагальних питань не виникне. Отже, бухгалтерський супровід ФОП – це однозначно правильне рішення як до професійної підтримки ведення власної справи, так і в плані виправданості витрачених коштів.
Наш досвід ще помножений на досягнення покращеного результату і на виключно професійне завзяття дає в підсумку чудові результати. Для замовника це налагоджена система ведення бухгалтерського та кадрового обліку, а для нас – додаткові позитивні відгуки, котрі складають наш імідж. Крім того, ми виконуємо улюблену справу, яку досконало вивчаємо через нововведення в частині змін до законодавчих норм і положень з ведення бухгалтерського обліку для ФОП. Якщо у замовника в існуючій документації були допущені помилки, значить вони будуть виявлені та виправлені належним чином.
Зручно, впевнено та по сучасному
Почавши з нами ділову співпрацю, клієнт може впевнено розраховувати на професійну підтримку свого міні-бізнесу. Через швидко налагоджену роботу підприємець прискорить продажі та отримає більший фінансовий статок у вигляді прибутку. Якщо казати про законність послуги з ведення бухгалтерія для ФОП, то всі дії відбуваються в рамках визначеного закону. Разом з тим ми дотримуємося таємниці щодо відкритого доступу до документації та звітних даних по підприємству. Турбуватися клієнту за це нема підстав, оскільки наша команда попри все цінує напрацьовану роками довіру.
Якщо підняти питання про технічну підтримку та функціонал системи електронного документообороту, то ми маємо необхідну налагодженість даного процесу. Роботи в форматі онлайн-режиму для нас давно не є новою, тому продуктивність виконання визначених завдань буде на високому рівні. Що стосується ключів доступу при дистанційному вході в функціонуючі програми, такі персональні дані змінюються на час ведення бухгалтерського обліку ФОП. Вартість послуги в кожному випадку уточнюється, та ми можемо запропонувати клієнтам вигідні умови на бухгалтерське обслуговування.
Затребувана допомога знаходиться саме тут
Будь то роздрібна торгівля незалежно від виду реалізованої продукції, участь в наданні певних послуг для населення чи якась інша спрямована виробнича діяльність – ведення бухгалтерського обліку на замовлення для ФОП завжди доречне. Ми акцентуємо Вашу увагу на професіоналізм нашої сформованої команди та гарантуємо безпроблемне співробітництво на умовах вигідної вартості послуги.
Очікування знайти професійну підтримку на старті утримання власного бізнесу не будуть марними, якщо Ваш вибір буде на нашу користь. Ми завжди маємо уважний підхід до справи та «свіже око», що підкаже яким чином з огляду на нинішнє становище прийти до стабільного ведення бухгалтерії ФОП.
Послуги - Бухгалтерія для ФОП
Array
Cхожі статті
Ведення бухгалтерського обліку для юридичних осіб
25.03.2020
Кадровий аутсорсинг
24.03.2020